Januari Natt!

Hur som helst, på Lördags kvällen hade vi varit ute och gått en promenad.
Kommentera gärna!Han smekte mina bröst utanpå tröjan med sin ena hand, och hans andra hand letade sig ner mellan mina ben. “Men kan ju inte åka konståkning utan skridskor”. “Det var underbart.. du var underbar”, viskade han och log mot mig. Det här hände alltså i Januari, och man skulle kunna säga att det är en fristående fortsättning efter “På Hal Is”, där jag berättade om mitt första möte med Tom och veckan med honom. När han knäppte upp sitt skärp och sina byxor kunde jag inte låta bli att smeka mitt ena bröst, samtidigt som jag såg på när han drog av sina byxor och boxershorts. Han var så otroligt söt så att det inte gick att beskriva. Min brorsa hade några dagar efter hemkomsten från New York kommenterat bilderna på honom med att säga “han ser ut som en tjej” och min syster tyckte att han såg ut att vara yngre än 21, som han var. När jag låste upp dörren kom jag på att min familj skulle bort på kvällen, vilket innebar att jag och Tom var ensamma hemma. Tänk om han bara lurat mig!

” Jag blev överrumplad av hennes tilltag och bara tittade på henne. Hon sa inget, bara såg på mig vilket gjorde mig obekväm.

“Nej, Lisa” sa jag men blev avbruten av henne då hon tog ett steg fram och pussade mig… igen! Då och då kände jag hur Lisa såg på mig, men jag försökte undvika att se på henne. Men kvällen gjorde sig påmind även för oss också så vi sa godnatt till varandra och gick och la oss.Hon stönade!

Jag tror att Lisa märkte att jag tittade lite extra, och hon log oftast då mot mig. “

(forts. följer)


Men jag hörde mig själv säga “kom då, kom Lisa… kom för mig”. Hon stönade till! Vi hälsade dem hjärtlig välkomna och de gjorde sig ganska snabbt hemmastadda i vår stuga. Varför? Precis när vi ätit klart och dukat undan hörde vi en bil som kom. Nej, hon mår ju inte så bra… och det som hände igår i köket berodde nog bara på lite för mycket vin!

En ny klasskamrat

Jag var helt oförstående av hans utbrott och jag funderade febrilt för att försöka lista ut orsaken när jag kände att Ida ställde sig bredvid mig. Samtidigt kunde jag konstatera att hon hade en prydlig och strukturerad handstil. Ida frustade till och spände hela kroppen när min tunga gled mellan hennes blygdläppar.Det som hände var inget nytt utan jag hade sett det så många gånger tidigare.

– Ta av den, viskade hon och log mot mig.Jag suckade tungt och stod kvar och tittade efter dom när dom gick.

– Va? Givetvis hade jag blivit kolsvart av solen under sommaren och jag exponerade min brunbrända hud maximalt. Matt av den kraftiga tömningen föll jag fram över Idas rygg och flämtandes ner i hennes nacke och med armarna om hennes slanka midja kunde jag känna hur hennes kropp hävde sig av hennes häftiga andning.Hon var ganska liten, rödblond och med ett par rejält blåa ögon.

Förvånad men samtidigt mycket glad så besvarade jag kramen lite tafatt. Den korta svarta kjolen exponerade hennes långa slanka brunbrända ben och hon var smakfullt sminkad.

– Jag är glad att mina föräldrar bytte jobb, sa hon, – för annars så hade vi inte behövt flytta och då hade jag aldrig träffat dig.

– Okey, skall vi dra?

Han skulle ju bara börja andra ring eftersom han varit utbytesstudent ett år medan jag äntligen skulle börja sista året. Hon var lång och slank, det mörka nästan svarta håret hängde i en lång fläta ner på ryggen.

Jag faller (Del II)

Mina vita gardiner släppte igenom ett vitt sken som påminde, om en fullmåne natt. Jag kände hans mjuka fuktiga läppar varsamt kyssa min navel. Men nu vill jag ta av mig halsbandet, för att vara total naken med Mats. Mats märkte att jag kysste honom hårt och kollade mig djupt i ögonen och jag såg på hans blick att han undrade vad-det-var-frågan om. Hela hans ollon blottades och jag omslöt den med munnen. Jag hörde på Mats andetag, han andades lugnare och lugnare. Jag såg på Mats ben och kropp att hela hans kropp täckets av små små vattendroppar. Jag suckade igen och tog tag i hans hand, reste mig upp och ledde honom mot mitt sovrum. Mats lem stod som ett spett från hans ljumske. Väntade två sekunder och gick sedan med bestämde steg mot sängen med Mats vänta på mig.