Vet inte vad det är men jag känner kåtheten komma och kuken styvnar.Just då tittar han upp, jag försöker dölja mitt växande stånd, men inser att det är omöjligt, han stänger av vattnet och går ut, vad händer nu tänker jag!?
vet ej vem han var, vi sade inget till varandra men jag skall helt klar gå hit nästa onsdag …. Lite böjt.
står där medan han för isär mina ben och får mej att svanka lite, känner plötsligt något mot mitt anus, ett finger som börjar smeka mej, cirklar runt hålet tills jag får kåtslag, kuken värker så hård den är. han ökar sitt fingrande och trycker sen in det, jag flämtar högt och han för det mjukt in o ut. Jag kan inte låta bli utan att titta, känner det pirrar till i mej, lite förläget gör jag ljud ifrån mej och ställer mej i en av de andra duscharna snett mitt emot. Han går förbi, men stannar till, jag håller spänt andan, då märker jag att han tar ett steg in bakom mej.

Damen på Regementsgatan

Synen av henne får kuken att växa igen…
Jag går efter henne…


De rödmålade läpparna glider fram och tillbaka över kuken och det alltmer glänsande ollonet. Ur telefonluren hörs en mansröst svagt.Hennes bröst är som två meloner som kämpar för att ta sig ur behån.

– ”De är min sons men de är nytvättade”, fortsätter hon. Kuken står rätt ut. Hennes vulgära hukande sittställning gör att det går rysningar genom kroppen på mig.

Kanske vill du se på? Valet är ditt men jag vill ha säden på mig och helst vill jag ligga på bänken så du kan stå och runka över mig. Jag kunde inte låta bli att fråga:
-Hur länge sedan är det du hade en tonåring med en stenhård kuk framför dina ögon?När kuken gled ur hennes mun tog hon tag i den igen och drog några härliga efterdrag. Min kuk pekade upp mot hennes ansikte och det droppade olja ner på hennes bröst.. Istället gapade hon och höjde upp huvudet en aning för att låta sin tungan vispa omkring på mitt ollon.

Ahmed blev osäker, han visste inte om han vågade berätta för Eva vad som hade hänt, men han måste få anförtro sig till någon. Frun var också i fyrtioårsåldern medan dottern nyss hade fyllt sexton.Det var som om hon var rädd för att Eva skulle märka hur drivande våt och kåt hon hade blivit mellan benen. Då, när mamma hade stått på knä med stjärten lyft, hade han sett in mellan hennes ben att det fanns en öppning som var alldeles blöt. Det kan bli upptakt till en massa onödigt skvaller. I stället började han att suga som en besatt.Han var nog inte en av de mest populära bland tjänstemännen, men han hade inga riktiga ovänner vad jag vet. Hon kände att det blev svårt att andas när hon fick se hans välformade och släta lem.